maar goed heb nu mijn derde auto gekocht mijn eerste was mijn bmw 318is uit 1992 (dimantzwart)
toen ik die bmw kocht zat er een body kit om heen ik vond het toen super mooi had ook een rechte open pijp van voor na achter en vond het geluidje mooiste van de wereld

Toen kwam ik een bmw328i 1996 (montreal blauw) tegen op het internet ben naar deze gaan kijken en uit eindelijk deze gekocht
na een ongelukje begon het toch weer te kriebelen, had een paar zeus POLYESTER spatborden gekocht laten spuiten en ja hoor 2 maanden later begint de verf allemaal blaasjes te vertonen gelukkig wel garantie erop gekregen dus koste me niks maar het probleem polyester deed zich dus wel weer voor.vond de spatborden wel mooi staan had toen ook een imitatie bumper van een m3 csl gekocht en mee laten spuiten met de spatborden ,aangezien dit ook weer polyester is (jah ik ben hardleers)

had een m3 bumper gekocht via het internet geen polyster meer ldeze heb ik laten spuiten en het stond zeer goed was er uiteindelijk tevreden mee en heb zo een jaar rond gereden

en omdat de 328 toch helemaal m3 uitgevoerd was dacht ik het word tijd voor een echte
na 2 weken gezocht te hebben kwam ik uiteindelijk op een dakar gele m3 3.0 uit 1994 126000km nap!
Deze auto heb ik met een aantal gebreken gekocht voor een goede prijs.
Er zat wat roest bij de wielkasten de spiegels deden het niet electrisch meer de uitlaatdemper was helemaal verrot qua roest en in de dorpel zat een klein plekje ik zal hier nog een topic maken in project.
dit is hem dan en mijn ex bmw's
318is
[ external image ]
328i[ external image ]
en dit is hem dan mijn nieuwste aanwinst
heb er intussen al ccfl ringen in gedaan en nog meer modjes maar dat komt allemaal in de topic projecten daar gaan uiteraard veel meer foto's komen te staan. de bedoeling is dat deze auto orgineel blijft afgezien een paar modjes maar kleine.
[ external image ]