EINDELIJK de Contour's eronder!!!
8)
Tijdje terug dus een setje OEM Contour velgen gekocht, voor 7,5J achter 8,5J.
Deze laten poedercoaten en voorzien van nieuwe naafkappen met carbon logo's, gelijk aan de carbon logo's die ik heb op motorkap, kofferklep en stuur.
Op de velgen zie je op sommige foto's wat viezigheid, dit zijn vette vingers, nog van het monteren van de banden. Zijn inmiddels weg. Oh ja, de kenners zien het goed: de ///M logo's missen nog. Heb thuis nieuwe liggen, kon ze alleen zo snel even niet vinden. Komt wel binnenkort.
Setje OEM mistlampen en originele chrome niertjes zijn ook besteld, maak hem weer zoveel mogelijk OEM van buiten, op een aantal kleine details na.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Eindelijk de nieuwe wielen onder de Touring!
Moderator: Moderator Team
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Re: Eindelijk de nieuwe wielen onder de Touring!
Heel erg mooi man, ik vind dat de contours het mooiste zijn onder de touring.
Verder een heel erg goed idee om weer chromen nieren te gaan monteren, dat is in ieder opzicht een verbetering m.i. Dit zwarte gat vind ik niet mooi.
Verder een heel erg goed idee om weer chromen nieren te gaan monteren, dat is in ieder opzicht een verbetering m.i. Dit zwarte gat vind ik niet mooi.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
Zozo Mike, het heeft even geduurd maar ze zien er keurig uit hoor!!
Echte mannen rijden RWD!!
-
denniswpels
- 1e Versnelling
Ik heb deze wielen onder mijn coupé(nog niet op het fotootje)......staat idd onder een touring ook erg gaaf!!!
E46 318i Touring