BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW E39 Alpina bumpers/sideskirts

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
kennethk1985
Neutraal
Type Auto: BMW E39 1997

BMW E39 Alpina bumpers/sideskirts

Post by kennethk1985 »

Hejj,

Ik heb zelf een E39 523i sedan,en ik heb een paar keer mijn type in Alpina versie gezien,en ik moet toch zeggen dat dat wel heel strak eruit ziet. Nu kan ik alleen nergens zo'n pakket vinden (net als M5 bumpers enz.),weten jullie een adres of e-shop die deze wel verkopen? Binnen of Buitenland maakt niet uit.

Alvast bedankt! :D

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Re: BMW E39 Alpina bumpers/sideskirts

Post by D@NNY »

Weet wel dat dat aardig in de papieren gaat lopen... ;) Of je moet imitatie zien te krijgen.
Op internet zie ik zo 1,2,3 geen complete sets, wel her en der losse delen zoals óf bumpers, óf spoilers.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Topic Author
kennethk1985
Neutraal
Type Auto: BMW E39 1997

Re: BMW E39 Alpina bumpers/sideskirts

Post by kennethk1985 »

ja denk ook wel dat de prijzen niet laag liggen van die kits,ga maar ff goed verder zoeken of ik hier en daar wat kan vinden,bedankt voor je reactie
Locked

Return to “Archief”