Ik heb een Bmw m5 1999' met 135nap .
Deze heeft nodige reparatie aan de Vanos etc nodig.
Kan ik deze eventueel bij een dealer in Duitseland laten maken?
Ik hoorde dat het stukkengoedkoper is dan in NL en de kennis in Duitseland is wat beter dan hier.
En wat ben ik nodig als ik de Auto bij de dealer in DUitseland afzet?
Papieren?rijbewijs?ID?
wat raden jullie mij aan?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Bmw m5 onderhoud in Duitseland.
Moderator: Moderator Team
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Re: Bmw m5 onderhoud in Duitseland.
Als je in de richting van Duitsland woont, en de taal een beetje machtig bent zou het best weleens goedkoper uit kunnen pakken...
Ik zou zelf niet weten zonder handen en voeten hoe ik een Duitser moest aanduiden welke specifieke reparatie er uitgevoerd moet worden....

Ik zou zelf niet weten zonder handen en voeten hoe ik een Duitser moest aanduiden welke specifieke reparatie er uitgevoerd moet worden....

BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Denk dat het meer zin heeft om deze vragen aan een duitse dealer te stellen, die zal ze beter kunnen beantwoorden.
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Mwahh 325i zit nog weleens in Duitsland....Misschien dat hij wat helderheid kan brengen....?DEdenBoer wrote:Denk dat het meer zin heeft om deze vragen aan een duitse dealer te stellen, die zal ze beter kunnen beantwoorden.

BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Lijkt me niet zo moeilijk waarom zou er wat anders zijn als dat ik naar een Nederlandse dealer ga.
Dus je eigen naam moet je weten en je telefoonnummer is ook handig om te weten zodat ze je kunnen bellen als de auto klaar is.
Verder lijkt het wel handig dat je de duitse taal kent maar ook dat lijkt me logica
De duitse dealers waar ik kom daar ben ik blijer mee dan welke Nederlandse dealer waar ik ooit ben gekomen (en dat zijn er wat
) 
Dus je eigen naam moet je weten en je telefoonnummer is ook handig om te weten zodat ze je kunnen bellen als de auto klaar is.
Verder lijkt het wel handig dat je de duitse taal kent maar ook dat lijkt me logica

De duitse dealers waar ik kom daar ben ik blijer mee dan welke Nederlandse dealer waar ik ooit ben gekomen (en dat zijn er wat

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000