Ik heb dus nog een bmw 2002 automaat staan uit 1974 waarvan het me een beetje aan het hart gaat dat ie hier weg staat te rotten zonder dat ik er iets aan kan doen.
Ik ben hier heel nieuw en doe ook verder niet zoveel met BMW dus lijkt het misschien alleen zo dat ik hier de auto probeer te verkopen, maar het is dus meer uit liefde voor de auto dan uit geldnood.
Deze staat nu al iets van 5 jaar in mn tuin en word daar zeker niet beter van. Ik heb hem wel eens op marktplaats gezet paar jaar terug, maar daar zien ze alleen maar een oude auto die goed wil roesten waar ze nog wel een wiel van kunnen gebruiken om de rest in een pers te stoppen..
Ik wilde hem dus eigenlijk ooit zelf gaan restaureren.
Maar misschien kan/wil iemand anders dat wel veel beter en sneller en dat gun ik het leuke autootje van harte.
Dus als iemand interesse heeft in de auto als geheel voor het liefst restauratie dan is dat beter dan dat ie nog langer bij mij staat. Ik denk een beetje aan project voor bij een hobby garage ofzo...
Zo niet dan staat ie echt niet in de weg

De motor en automaat doen het nog prima. Ik heb ook af en toe de motor laten draaien en hem even in alle versnellingen gezet.
De voorstoelen zijn niet mooi en is de koets op diverse plekken als achterschermen, bodem en onder de motorkap aan het roesten. Achterscherm is ondertussen wel wat verder als op de foto, maar moet toch helemaal vervangen worden als je het goed wil doen.
Nu kan ik aardig lassen en hobbyen en weet ik zeker dat als je maar genoeg geduld, staal en lasdraad hebt dat er zeker weer iets van te maken is, maar ik de plek niet. Anders was dit topic er niet geweest..

Goed, ik heb geen idee wat deze autos waard zijn in slechte staat dus vraagprijs is 1000 euro.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]