Hallo,
Wie helpt mij uit de brand? Ik ben op zoek naar het tijdelijk gebruik van dakdragers voor een 3 serie Touring E91. Mijn BMW moet nog enkele weken mee totdat het lease contract is afgelopen en daarna zal ik overstappen op een 5 Serie. Dus vind ik het zonde om een nieuw setje te kopen voor deze ene keer. Op de Marktplaats etc worden ze wel aangeboden maar kosten nog steeds 100-150 euro en naar verhouding voor die ene keer gebruik veel geld. Is er iemand in de buurt van Amersfoort / Utrecht die mij tegen een redelijke vergoeding voor 1 week deze dragers wilt lenen?
Mvg
Bob
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Dakdragers 3 serie Toering E91
Moderator: Moderator Team
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Re: Dakdragers 3 serie Toering E91
Zeer weinig kans dat je hier iemand vind, weinig E91's en je hebt je net geregistreerd wat mogelijk ook nog de bereidwilligheid beinvloed. Andere oplossing is ze via Marktplaats kopen en ze na je vakantie weer er op zetten, mogelijk verlies je een paar tientjes, maar dat moet je dan maar als huur beschouwen... Succes!
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.