BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Ook maar even voorstellen.
Moderator: Moderator Team
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Re: Ook maar even voorstellen.
Dat is een hele goede tip, thanks. Het (de)monteren is no problem, het gaat me om het solderen. Ik ga dit dus doen en breng hem naar zo'n klein zaakje. Goede tip! 
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
-
The blue one
- Neutraal
- Type Auto: Bmw 320 Estoril
Welkom en veel plezier
Nog gelukt Nicolay?
-
nicolay
- 3e Versnelling
Heb er de laatste weken niet 1 keer last meer van gehad. Mijn auto lijkt wel een vermogen tot zelfheling te hebben, want er zijn wel meer electrische klachten zomaar verdwenen. Maar ik maak me geen illusies, ik zal dit klusje wel moeten doen, maar nu het relatief goed gaat hoop ik het uit te kunnen zingen tot het weer wat warmer is. Dat is toch altijd prettiger sleutelen....
Verder heb ik dit weekend mijn ruiten ingesmeerd met een groedje dat condens tegengaat. Lijkt goed te werken.
Verder heb ik dit weekend mijn ruiten ingesmeerd met een groedje dat condens tegengaat. Lijkt goed te werken.
Hopelijk blijft het goed dan.
Mocht het wel verkeerd gaan, dan beter bij wat warmere temperaturen.
Veel te koud om te sleutelen.
Zeker als het ook nog eens buiten moet zijn.
Wat voor spul heb je gebruikt tegen condens?
Heb er 's morgens ook best veel last van.
Zeker in dat bedrijfs hondenhok.
Mocht het wel verkeerd gaan, dan beter bij wat warmere temperaturen.
Veel te koud om te sleutelen.
Zeker als het ook nog eens buiten moet zijn.
Wat voor spul heb je gebruikt tegen condens?
Heb er 's morgens ook best veel last van.
Zeker in dat bedrijfs hondenhok.
-
nicolay
- 3e Versnelling
http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ ... tId=312018
Dat is het spul. Ben vrij zeker dat het werkt, in ieder geval op de korte termijn. Bewijs is overtuigend: ik heb alleen voorruit en voor-zij-ruiten gedaan en die zijn sindsdien condensvrij geweest. Andere ruiten blijven beslaan. Werkt dus gewoon, kan het ook bijna niet geloven met van die marketing crap als nano-deeltjes die de mini-porieën in het glas vullen blablabla...
Succes!
Dat is het spul. Ben vrij zeker dat het werkt, in ieder geval op de korte termijn. Bewijs is overtuigend: ik heb alleen voorruit en voor-zij-ruiten gedaan en die zijn sindsdien condensvrij geweest. Andere ruiten blijven beslaan. Werkt dus gewoon, kan het ook bijna niet geloven met van die marketing crap als nano-deeltjes die de mini-porieën in het glas vullen blablabla...
Succes!