BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

CV Afstandsbediening / Kachel ventilator

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Melv1n
Neutraal
Type Auto: BMW 316i executive

CV Afstandsbediening / Kachel ventilator

Post by Melv1n »

Goedemorgen,

Ik heb 2 vraagjes en dacht dat ik die hier wel kwijt kon, ik heb zelf uiteraard ook al gezocht op internet maar heb nog geen bevredigend antwoord gevonden. Wie weet kunnen jullie mij verder helpen.

Ik heb sinds kort een BMW 316i, prima wagen. Echter is de vorige eigenaar de afstandsbediening kwijt geraakt voor de CV, weten jullie wat de goedkoopste manier is om dit op een goede wijze te herstellen. Mocht niemand iets weten wat goedkoper is dan bij de dealer (ongeveer 100,00- tot 150,00- euro) dan laat ik het daar gewoon doen.

En de tweede vraag is, mijn kachel "blaast" niet. Dus in welke stand ik ventilator ook zet geen windje te bekennen. Nou heb ik al wel achterhaalt waar deze ventilator zit bevind (onder de parafaan als het goed is), maar voordat ik die ga opzoeken vroeg ik me af of jullie misschien een snellere manier om te onderzoeken of de ventilator nog intact is.

Alvast bedankt.

Topic Author
Melv1n
Neutraal
Type Auto: BMW 316i executive

Re: CV Afstandsbediening / Kachel ventilator

Post by Melv1n »

CV afstandsbediening is opgelost, besteld bij de BMW dealer en zelf ingelezen.

Ventilator word volgende weer bij de dealer nagekeken.
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”