BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Banden/Waar online kopen?
Moderator: Moderator Team
Banden/Waar online kopen?
Ben op zoek naar een set Michelin Pilot Sport 2 voor mijn E91.
Weet iemand een goede en betrouwbare banden webshop?
Weet iemand een goede en betrouwbare banden webshop?
-
- 2e Versnelling
Re: Banden/Waar online kopen?
waarom niet naar de bandenboer,kan hij ze er direct opleggen
2002 '75 +m3 '93+530D'02
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Met alle respect, maar deze zijn vaak veel duurder.....Ik heb ze zelf ook online gekocht, worden bezorgt bij een garage bij jou in de buurt, en je word gebeld als ze binnen zijn voor een afspraak....ronald 2002 wrote:waarom niet naar de bandenboer,kan hij ze er direct opleggen
Werelds dit systeem. Bestellen,afspraak maken, en gaan.
Waar het verschil in zit weet ik niet, waarschijnlijk wordt de tussenhandel uitgeschakeld.
Online kan je lekker op je gemak vergelijken, en de prijs kwaliteit verhouding bekijken,of de gebruikers beoordelingen lezen... en tevens de goedkoopste leverancier uitkliezen, in de winkel of bij de bandenboer heb ik toch altijd het idee dat ze hun eigen voordeel (targets) er mee halen als ze je wat adviseren....

[Verkoopmodus aan] "Tuurlijk meneer adviseer ik de Pirelli P-zero-nero

BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
-
- 2e Versnelling
doen ze bij mijn in de garage ook.
ik heb banden via internet gekocht en die zijn goedkoper dan bij jouw maar je mag ze wel monteren.
is goed meheer mag ik dan wel mijn uurloon en het balanceerlood en verwijderen van de oude banden berekenen.
euh,kost dat geld dan?
nee ik krijg gratis lood en mijn toko word voorzien van gratis gas en licht.
oude banden worden ook gratis afgevoerd,wat denk je zelf.
wat wil er dan voor hebben is de volgende vraag.
12.50 per wiel en dan verdien ik er niets aan was mijn antwoord,zoveel vond de klant en hij droop weer af.
het scheelde maar 30 euro met mijn offerte incl montage over 4 banden dus tel uit je winst
ik heb banden via internet gekocht en die zijn goedkoper dan bij jouw maar je mag ze wel monteren.
is goed meheer mag ik dan wel mijn uurloon en het balanceerlood en verwijderen van de oude banden berekenen.
euh,kost dat geld dan?
12.50 per wiel en dan verdien ik er niets aan was mijn antwoord,zoveel vond de klant en hij droop weer af.
het scheelde maar 30 euro met mijn offerte incl montage over 4 banden dus tel uit je winst
2002 '75 +m3 '93+530D'02
Ok, bedankt voor de reacties!
Ik ga nu de bandenboer ook overwegen. Denk gewoon een offerte vragen en vergelijken met de online bandenshops.
Ik ga nu de bandenboer ook overwegen. Denk gewoon een offerte vragen en vergelijken met de online bandenshops.
klopt helemaal..ronald 2002 wrote:doen ze bij mijn in de garage ook.
euh,kost dat geld dan?
ik ga naar Alexander Aerden banden in Huijbergen geloof ik.
Deze jongen is zo bizar goedkoop..en een perfecte service..
vaak gaat hij met zijn prijzen ver onder de internetprijzen..
alleen worden ze dan ook gemonteerd en gebalanceerd
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW 530D (E39)
autobandenmarkt.nl
-
- 2e Versnelling
vandaag 2 bandjes gehaald bij de lokale bandenboer.
2 x dunlop sp fast responce 195/50 hr15.
kosten inclusief monteren 57.50 euro gemonteerd.
bij de banden markt.nl 53 euro maar tik je dan het bedrijf die voor banden markt .nl de banden wil monteren rekend 15 euro per velg om ze te monteren.
tel uit je winst
bij de banden markt.nl 53 euro maar tik je dan het bedrijf die voor banden markt .nl de banden wil monteren rekend 15 euro per velg om ze te monteren.
tel uit je winst
2002 '75 +m3 '93+530D'02
-
- 3e Versnelling
Pfff ik ben het dubbele per band kwijt online EN bij de bandenboer.... is geen vergelijking ook die maat en per 2.ronald 2002 wrote:vandaag 2 bandjes gehaald bij de lokale bandenboer.
tel uit je winst
Zoek 4 stuks, maat 225-50-16.
Als ik zo eens rond kijk ben je overal minimaal 105 euro per band kwijt voor een beetje merkband, en dan heb je nog niet eens een toppertje, maar een marginale band van een A-merk.
Iemand nog suggesties voor een leuk geprijsd bandje? merk en type..?
Binnen nu en 3 maanden ben ik de sjaak wat banden betreft....

-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E46 316i
gewoon een kleinere maat banden monteren, goedkoper, zuiniger en rijdt m.i. ook nog eens prettiger.
Proleet voor je het weet
-
- 3e Versnelling
Ach het bevalt zo wel, rijdt heerlijk en het ziet er strak uit. Het is maar een vraag, ons bin zuunig hé...Mark 316i wrote:gewoon een kleinere maat banden monteren, goedkoper, zuiniger en rijdt m.i. ook nog eens prettiger.

-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Ja, hier kun je weinig tegen in brengen. Maar die looks he...Mark 316i wrote:gewoon een kleinere maat banden monteren, goedkoper, zuiniger en rijdt m.i. ook nog eens prettiger.
Ik zit nu met hetzelfde dilemma. Heb nu nog mijn 205 16 inch winterbanden om de originele m.i. best mooie BMW spaakvelgen liggen. In de schuur motorsport met 17 inch 225 zomerbanden liggen. Tsja, nieuwe banden op de 16 inchers of toch de motorsport velgen omdat dat toch echt wel mooier is? Moeilijk moeilijk.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
zelf gekocht via popgom en vond ze nergens goedkoper