Het gaat om een 1995er Montreal Blaauwe 328i automaat
Voorzien van :
Volleder electrisch interieur
Digital airco/cc
4 x electrische ramen
electrisch schuifkantel dak
koplamp sproeiers
11knops obc
Zowieso al een leuke binnenkant dus

Nu wil ik natuurlijk de buitenkant ook opleuken en ben begonnen met de wielen te wisselen voor een ouder model M5 wielen aangezien ik de nieuwere geen potje vind:
[ external image ]
Zoals je op bovenstaande foto kunt zien zaten er ook van die Crystal Rood Wit lampen in. In me sedan had ik ze ook zitten en die had ik zelf een smoke kleur gegeven want dat paste wel in het totaal van de auto. Op de Touring vind ik deze lampen dus echt niet mooi en ze hebben al heel snel plaats gemaakt voor de originele uitvoering met oranje knippers. Tuurlijk wilde ik de Originele rood wit lampen maar die moest ik nog ff zoeken. (gevonden inmiddels)
[ external image ]
[ external image ]
Veel beter imo !
Op de bovenstaande foto was je misschien opgevallen dat de Touring inmiddels voorzien is van de brede stootlijsten. Iets wat ik veel beter vind staan dan die smalle

[ external image ]
Ook de standaar uitlaat is eronder vandaan ! Wat opzich niet eens een overbodige luxe was aangezien er 2 scheurtjes in de pot zaten. Was me niet eens opgevallen zo rustig loopt de auto. Me zwarte bumper (van binnen) gaf t een beetje weg

Ik heb tevens mijn trekhaak eronder vandaan gehaald . Waarom ? Omdat het kan !
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Veel Beter zo ! En een niet te achterlijk geluid ook ..wat ik toch wel belangrijk vind

Ik heb ook nog een setje M Double Spokes op de kop getikt en die eronder geplaatst van de week.
[ external image ]
[ external image ]
Op de foto moet de auto nog een beetje inzakken , maar dat er iets verlaagd moet worden is een feit !

Ik heb zeker nog wel wat plannen mbt de bumpers maar dat zal ik jullie later laten zien in dit topic...gaat al best hard zo als je t mij vraagt

Ik heb nog wel een modje wat ik al wil delen met jullie. Deze zal alleen niet heel snel op de auto zitten omdat er nog het een en ander aangepast moet worden

[ external image ]
Voornu ..de groetjes