dag allemaal ik ben bilal,
18 jaar oud in de familie hadden we 2 bmw een 520 touring bj 2005 en een bwm 320 touring bj 2003
ik vindt bmw helemaal geen goeie auto.de beste auto die er is is gewoon meredes.
moet je een kyken op de nl wegen aleen maar oude mercedes zo sterk zyn ze.
van mercedes heb je comfort, luxe, sterke motor en de onderdelen vindt je overal ter wereld.
maar bmw zyn ook toffe autos.
groeten
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW
Moderator: Moderator Team
-
Mercedesisthebest
- Neutraal
- Type Auto: W202c200cdi
Re: BMW
dankjewel maar dit moeten jullie niet al te serieus nemen mensen, het is maar wat e rydt
-
ronald 2002
- 2e Versnelling
Re: BMW
als bilal even op internet de roestprobleempjes van de e serie van 97 tot 2002 opzoekt.
en als hij dan nog niet genezen is de verstuiver problemen.
of de versnellingsbakken van de a serie,of vandezelfde a de achterasdraagarm bussen.
of het briljante idee om de luchtmassa meter rechtstreeks in de ecm te monteren,áls deze dan stuk gaat kun je de hele computer unit vervangen.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
en als hij dan nog niet genezen is de verstuiver problemen.
of de versnellingsbakken van de a serie,of vandezelfde a de achterasdraagarm bussen.
of het briljante idee om de luchtmassa meter rechtstreeks in de ecm te monteren,áls deze dan stuk gaat kun je de hele computer unit vervangen.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
2002 '75 +m3 '93+530D'02