BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E39 radio niet goed,hulp gevraagd

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
kaasE39
Neutraal
Type Auto: 523i E39

E39 radio niet goed,hulp gevraagd

Post by kaasE39 »

hallo,
ik heb in de E39 een Bmw radio zitten en nu is de radiomodule kapot,weet iemand waar deze zit en is deze makkelijk zelf te demonteren??het is een E39 uit 1996
BMW,MOOI SPUL HE?

Bik
Neutraal
Type Auto: BMW E39

Re: E39 radio niet goed,hulp gevraagd

Post by Bik »

Wilde kijken of ik een aux ingang kon vinden op mijn radio (die geeft hij namelijk aan ik het menu) zodat ik een ipod kon aansluiten. Bij het verwijderen van de gehele radio/navigatie module uit het dashboard en het loskoppelen van alle kabels bleef de radio het gewoon doen en ik kon van zender wisselen met de stuurbediening!
Waar in vredesnaam zit die radiomodule! Lijkt niet bij de navigatie of cd wisselaar achterin te zitten, lijkt niet bij de accu te zitten, maar waar dan wel!
Iemand enig idee hoe ik hier achter kan komen?

W_B
Neutraal
Type Auto: BMW E39 530D Touring

Post by W_B »

Ik heb zelf ook problemen met de radio, bij mij zit de radio naast het reserve wiel onder de vloer!

Gr. Wilfred

Topic Author
kaasE39
Neutraal
Type Auto: 523i E39

Post by kaasE39 »

ik weet waar hij zit :D heb geen e39 meer,maar hij zit in je cassettespeler/cdspeler in je middenconsole,dus achter het klepje die je weg kan drukken.
je moet de cdspeler of cassettespeler(ligt eraan wat je erin hebt zitten)eruithalen en dan moet je hem openmaken en de module vervangen(beste is te kijken voor een goedkope op mp of hier op forum.
er schijnt hier iemand op forum te zitten die deze kan repareren.
je haalt de speler eruit door eerst de volumeknop eraf te halen en dan zie je een klein gaatje zitten onder de knop,daar moet een kleine torx in je draait naar links en dan kan je vanaf links de radio eruit halen en dan zie je ook gelijk de torx zitten van de cassettespeler of cdspeler,het is makkelijk zelf te doen,succes
BMW,MOOI SPUL HE?
Locked

Return to “Archief”