Hallo,
De kabels lagen er al het relais en de schakelaar heb ik gemonteerd nu alleen de lampen zelf nog. De plaatjes die nu op de plek zitten waar de mistlampen horen worden op hun plek gehouden door plastic clips. De lampen zijn te zwaar om door die clips in de onderbumper te worden gehouden, ik kan me ook niet voorstellen dat de fabriek ze zo monteert. Hoe moeten die lampen worden bevestigd? Als iemand me een foto' tje of twee kan sturen zou ik daar erg mee geholpen zijn.
Bedankt!
Mark
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Montage OEM mistlampen voor (facelift E30)
Moderator: Moderator Team
-
Mark 316i
- 1e Versnelling
- Type Auto: E46 316i
Montage OEM mistlampen voor (facelift E30)
Proleet voor je het weet
-
Mark 316i
- 1e Versnelling
Re: Montage OEM mistlampen voor (facelift E30)
Schopje. Hoe moeten die lampen worden gemonteerd? Horen ze met die clips op hun plek te worden gehouden of schroef ik ze vast? Een fototje zou me erg helpen...
Proleet voor je het weet
-
Mark 316i
- 1e Versnelling
Re: Montage OEM mistlampen voor (facelift E30)
Het is inmiddels gelukt!
Die clips moesten eruit en de lampen moeten op hun plaats worden gehouden met schroeven en plugjes (gewoon te koop bij de dealer, op voorraad!) die in de gaten van die clips horen. Inmiddels zijn de mistlampen helemaal operationeel. Moet alleen nog een lampje plaatsen in mijn dashboard en dan is het alsof er altijd al mislampen in hebben gezeten...
Uiteindelijk maar een kleine klus, maar het geeft nog meer smoel aan de E30!
Uiteindelijk maar een kleine klus, maar het geeft nog meer smoel aan de E30!
Proleet voor je het weet