hey. ik heb sindskort een bmw 520i uit 1999. nu is de katalysator kapot gegaan maar zag in het onderhouds boekje dat die 2 jaar geleden ook al eens kapot is gegaan. ook vind ik de auto erg weinig vermogen hebben. soms geeft hij ook een stotter net of hij even uitvalt en dan gelijk weer aanspringt? heel erg vreemd
en de cruisecontrol werkt maar af en toe.
kan het niet dat er een of andere sensor kapot is waardoor hij weinig vermogen heeft? moet ik hem mischien laten uitlezen
nieuwe bougies??
groetjes jos
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
bmw 520 kat kapot,traag?
Moderator: Moderator Team
-
uienbakker
- Neutraal
- Type Auto: 520i e39
Re: bmw 520 kat kapot,traag?
Wat is kapot??uienbakker wrote:hey. ik heb sindskort een bmw 520i uit 1999. nu is de katalysator kapot gegaan maar zag in het onderhouds boekje dat die 2 jaar geleden ook al eens kapot is gegaan. ook vind ik de auto erg weinig vermogen hebben. soms geeft hij ook een stotter net of hij even uitvalt en dan gelijk weer aanspringt? heel erg vreemd
en de cruisecontrol werkt maar af en toe.
kan het niet dat er een of andere sensor kapot is waardoor hij weinig vermogen heeft? moet ik hem mischien laten uitlezen
nieuwe bougies??
groetjes jos