Hallo,
Ik heb een aantal weken geleden een BMW 3.18i uit het jaar 1997 aangeschaft en nu kwam ik erachter dat er een alarm systeem ingebouwd zit in de auto. Het kastje van het alarm was losgekoppeld en wanneer ik hem aankoppelde ging mijn alarm af, dus er is niks mis met het alarm systeem zelf.
Nu is mijn probleem dat ik hier dus geen afstandsbediening bij gekregen heb en ik deze nergens kan vinden.
Ik ben zelfs langs de BMW dealer gegaan en hier is hij ook niet meer te maken omdat BMW geen zaken meer doet met 'GEMEL', de maker van mijn alarm.
Nu ben ik wanhopig opzoek naar een adres waar ik zo'n afstandsbediening kan laten maken of waar ik precies zo'n zelfde alarm kastje inclusief afstandsbediening kan vinden.
Het artikelnummer op het kastje is: 82 92 9 402 875
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Alarm systeem zonder afstandsbediening
Moderator: Moderator Team
-
D@NNY
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Re: Alarm systeem zonder afstandsbediening
BMW doet geen zaken meer meer genoemd bedrijf, maar dit houdt niet in dat jij niet even contact zou kunnen zoeken met GEMEL.
Het bedrijf zelf bestaat geloof ik gewoon nog, en ik zie, als ik even snel op Google kijk, genoeg dealers, (bijv: Car Systems Benelux B.V) die iets met GEMEL doen...
Denk dat een beetje rondbellen wel uitkomst kan bieden, of je van enige info zou kunnen voorzien..
Het bedrijf zelf bestaat geloof ik gewoon nog, en ik zie, als ik even snel op Google kijk, genoeg dealers, (bijv: Car Systems Benelux B.V) die iets met GEMEL doen...
Denk dat een beetje rondbellen wel uitkomst kan bieden, of je van enige info zou kunnen voorzien..
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Jammer genoeg heb ik hun ook gebeld maar hun kunnen ook geen afstandsbediening maken. Heeft niemand nog toevallig zo'n kastje thuis liggen met een afstandsbediening of weet iemand waar ik deze afstandsbediening echt kan laten maken?
Dit probleem is nog steeds niet opgelost, heeft iemand enig idee?