Hallo, ik ben dus op zoek naar een cilinderkop voor een 318i M40. Mijn eigen kleppen zijn namelijk krom. Dus heb je er 1 te koop of weet je iemand die er 1 verkoopt, mail me dan op Glenn3002@hotmail.com of stuur me een PM
Alvast bedankt!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Gezocht: Cilinderkop 318i M40
Moderator: Moderator Team
Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Gezocht: Cilinderkop 318i M40
Wie laag wilt zijn, moet omrijden
Re: Gezocht: Cilinderkop 318i M40
Tja, om eerlijk te zijn zou ik dat wel willen maar ik kan nergens een handleiding vinden die me een beetje de goede kant op stuurt..
Weet wel hoe ik alles moet los maken, de kop en ik denk dat het ook wel lukt om de kleppen eruit te halen. Maar om bijvoorbeeld de kleppen het schuren lijkt mij het lastigst
Weet wel hoe ik alles moet los maken, de kop en ik denk dat het ook wel lukt om de kleppen eruit te halen. Maar om bijvoorbeeld de kleppen het schuren lijkt mij het lastigst
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Dan breng je de kop naar een motorrevisiebedrijf die kunnen hem gelijk even vlakken voor je de zittingen controleren en dan nieuwe klepjes erin zetten.
Tevens kan je daar je kopbouten en kopsetpakken en dan ben je alweer een heel eind
Hier in mijn omgeving zitten 3 bedrijven die dat doen dus bij jou zullen er ook vast een paar zijn
Tevens kan je daar je kopbouten en kopsetpakken en dan ben je alweer een heel eind
Hier in mijn omgeving zitten 3 bedrijven die dat doen dus bij jou zullen er ook vast een paar zijn
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Wat wil je er voor geven? Dan kan ik morgen voor je eentje regelen.. 
Met inlaatspruitstuk of wil je gewoon een kaal kop? Met of zonder nokkenas?
Met inlaatspruitstuk of wil je gewoon een kaal kop? Met of zonder nokkenas?
Hey, ondertussen ben ik al een jaar(tje) verder en heb er onderhand wel 1 gevonden 
Maar toch bedankt!
Maar toch bedankt!
Hallo
Ik heb een compl. motor 318i van 1989 in perfekte staat. Motor heeft 260 dk gedraid en gebruikt geen olie(absoluut),ik was de tweede eigenaar.Prijs 200,-euro.Ik raad je dit aan is de moeite waard.
Vriendelijke groeten,
Alkim Viktor
0640013362 w.alkim@zonnet.nl
Ik heb een compl. motor 318i van 1989 in perfekte staat. Motor heeft 260 dk gedraid en gebruikt geen olie(absoluut),ik was de tweede eigenaar.Prijs 200,-euro.Ik raad je dit aan is de moeite waard.
Vriendelijke groeten,
Alkim Viktor
0640013362 w.alkim@zonnet.nl