Beste amajohn,
Een goede olie hoeft niet duur te zijn, ik koop altijd olie van het merk Kroon, deze koop je al voor 38,00 euro tot 50,00 euro voor 5 liter.
Dat is toch niet zo schrikbarend duur!
Kijk eens op de site van Kroon olie, je kan daar zelfs de gegevens van jou merk auto in geven,met het type en welke motor in jou auto ligt, klik dan op Kroooil product advies, en je krijgt een hele complete lijst met alle vloeistoffen die in jou auto voorkomen, met eventuele andere types die je nog kan gebruiken.
Dit is een wel zo goed merk, echt dit merk behoort tot de 2 beste oliemerken van Nederland!!
En dat voor die prijs.
Daar wil je toch geen gerecyclede olie voor in je auto hebben met wie weet welke kwaliteit, er staat wel iets op vernoemd, maar dat is niet eens zeker of het die kwaliteit wel haalt, want alle afgewerkte olie soorten worden bij elkaar gemikt, en worden dan ontdaan van de vervuiling, en dat gooi jij weer in jou auto, brrr, ik moet er even niet aan denken!
Ik gebruik dit gruweldrankje altijd om de boren te koelen en de scharnieren te smeren van de poort, verder nergens voor.
Maar je moet het helemaal zelf weten, aan mijn auto geen polonaise.
Mijn auto is ook van mij, niet van de bank, die heeft geen ene rooie cent aan mijn auto betaald, mochten ze willen!!
Als dat zo was, dan kocht ik misschien ook wel olie bij de Aldi, dan moet het haast wel.
Geen geld, geen auto, dat is mijn devies, lekker gezond fietsen, dat is echt veel goedkoper nog dan die rommelolie van de Aldi, daar bespaar je heel erg veel mee.
Met vriendelijke groet,
Ad
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
motorolie bmw 320i
Moderator: Moderator Team
Re: motorolie bmw 320i
KIJK NIEMAND KAN IN EEN ANDER ZIJN PORTOMANAIE KIJKEN MAAR ALS JE BMWTJE JE LIEF IS WEES DAN OOK LIEF VOOR HAAR EN KOOP GOEIE OLIE, CASTROL KROON SHELL EN NOG WEL DIVERSE ANDERE GOEDE OLIEEN MAAR ABSOLUUT GEEN TROEP VERGELIJK HET EENS MET EEN TANK BENZINE HOELANG DOE JE DAARMEE EN HOELANG DOE JE MET EEN GOEDE PLAS OLIE IN JE CARTER.
WEES LIEF VOOR JE BMW DAN IS ZIJ HET OOK TEGEN JOU.
WEES LIEF VOOR JE BMW DAN IS ZIJ HET OOK TEGEN JOU.
Re: motorolie bmw 320i
Hallo betse Beamerman,
Met jou kan ik tenminste praten.
Een BMW is toch je beste kammeraad, behandel hem dus ook als dusdanig, hij staat altijd voor je klaar, in warme tijden, maar ook in deze erg koude tijden, hij brngt je waar je gaan wilt, laat die kammeraad van je dan ook niet stikken, en geef hem de middelen die hij gewoon nodig heeft! Kwaliteit ..
hartelijk dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Ad
Met jou kan ik tenminste praten.
Een BMW is toch je beste kammeraad, behandel hem dus ook als dusdanig, hij staat altijd voor je klaar, in warme tijden, maar ook in deze erg koude tijden, hij brngt je waar je gaan wilt, laat die kammeraad van je dan ook niet stikken, en geef hem de middelen die hij gewoon nodig heeft! Kwaliteit ..
hartelijk dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Ad