hallo
mijn naam is jan en ben in het bezit sinds kort van bmw 523 E39 automaat met tiptronic uit 1998.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
jan
Moderator: Moderator Team
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Re: jan
welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
kaasE39 wrote:he jan,coupe eindelijk verkocht??,het is toch niet die blauwe die van Nelis is geweest??
zit daar geen blauw/geel leer in??,grt.kees
lees je berichtje nu pas
jan,
ik had ook gereageerd op zijn Bmw maar was 1 dag te laat,hij vertelde mij dat hij hem had verkocht aan iemand op Scheveningen,en ik zag hier janroel en dacht 1 en 1 is 2,ik ben Kees die lange kale,je kent me nog van vroeger uit de buurt,een paar maanden geleden stond ik nog naast je in je gele Slager auto
ik had ook gereageerd op zijn Bmw maar was 1 dag te laat,hij vertelde mij dat hij hem had verkocht aan iemand op Scheveningen,en ik zag hier janroel en dacht 1 en 1 is 2,ik ben Kees die lange kale,je kent me nog van vroeger uit de buurt,een paar maanden geleden stond ik nog naast je in je gele Slager auto
BMW,MOOI SPUL HE?
kaasE39 wrote:jan,
pfff kan je ff nie voor me halen goos maar zou zeggen kom ff een keer een bakkie doen bij slager...