BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

jan

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
janroel
Neutraal
Type Auto: e39 1998

jan

Post by janroel »

hallo

mijn naam is jan en ben in het bezit sinds kort van bmw 523 E39 automaat met tiptronic uit 1998.

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Re: jan

Post by Mickroz »

welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

kaasE39
Neutraal
Type Auto: 523i E39

Post by kaasE39 »

he jan,coupe eindelijk verkocht??,het is toch niet die blauwe die van Nelis is geweest??
zit daar geen blauw/geel leer in??,grt.kees
BMW,MOOI SPUL HE?

Topic Author
janroel
Neutraal

Post by janroel »

kaasE39 wrote:he jan,coupe eindelijk verkocht??,het is toch niet die blauwe die van Nelis is geweest??
zit daar geen blauw/geel leer in??,grt.kees

lees je berichtje nu pas :oops: volgens mij wel/zwart geel\ vertel wat is er met die auto zover ik weet rijd die goed en schakelt ook goed.. 8-)hij woont op de haringkade...welke kaas ben jij :?:

kaasE39
Neutraal
Type Auto: 523i E39

Post by kaasE39 »

jan,
ik had ook gereageerd op zijn Bmw maar was 1 dag te laat,hij vertelde mij dat hij hem had verkocht aan iemand op Scheveningen,en ik zag hier janroel en dacht 1 en 1 is 2,ik ben Kees die lange kale,je kent me nog van vroeger uit de buurt,een paar maanden geleden stond ik nog naast je in je gele Slager auto :zwaai:
BMW,MOOI SPUL HE?

Topic Author
janroel
Neutraal

Post by janroel »

kaasE39 wrote:jan,
ik had ook gereageerd op zijn Bmw maar was 1 dag te laat,hij vertelde mij dat hij hem had verkocht aan iemand op Scheveningen,en ik zag hier janroel en dacht 1 en 1 is 2,ik ben Kees die lange kale,je kent me nog van vroeger uit de buurt,een paar maanden geleden stond ik nog naast je in je gele Slager auto :zwaai:

pfff kan je ff nie voor me halen goos maar zou zeggen kom ff een keer een bakkie doen bij slager... :zwaai:
Post Reply

Return to “Stel je even voor”