BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
versnellingsbak automaat en overbrenging achteras
Moderator: Moderator Team
versnellingsbak automaat en overbrenging achteras
Ik heb een X5diesel bouwjaar 2002 automaat. Mijn auto heeft nu 325.000km gereden en krijg diverse bij geluiden. Ik kan een automatische versnellingsbak kopen en een achteras van een X5 3l benzine bouwjaar 2004. Mijn vraag is of dit past en kan. Verder zou ik graag willen weten hoe ik mijn motor moet controleren of ik hem moet reviseren. Het olie gebruik is nihiel, maar doordat ik alles toch uit elkaar moet gaan halen doe ik het liever maar alles in 1 keer. Ben ik al geholpen als ik de lagerschalen van de drijsstangen en krukas alsmede het axiaallager vervang. Alvast bedankt vooer alle reactie's
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: 318 D Compact (E46)
Re: versnellingsbak automaat en overbrenging achteras
Over het blok hoef je je geen zorgen te maken, die tuft nog wel even door.
Laat eerst maar eens goed door een garage onderzoeken, wie weet komt het geluid wel van een wiellager, homokineet of een tussenlager van de aandrijfas.
succes
Laat eerst maar eens goed door een garage onderzoeken, wie weet komt het geluid wel van een wiellager, homokineet of een tussenlager van de aandrijfas.
succes