BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Deurvergrendeling module SPY

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
rschenkeveld
Neutraal
Posts: 2
Joined: 04 Jan 2011 21:06
Type Auto: BMW E34 520i M50

Deurvergrendeling module SPY

Post by rschenkeveld »

Ik heb een module liggen waarmee je je huidige centrale deurvergrendeling op afstand kan bedienen van het merk SPY.

Deze heb ik in 2 verschillende auto's gehad en zonder problemen kunnen inbouwen. (Renault Clio Williams, Alfa Romeo 33)

Nu ik deze in mijn BMW e34 520i wil inbouwen kom ik tegen wat problemen aan.
De module dient ingesteld te worden op een negatieve vergendeling of een positieve vergrendeling.

Negatief betekend dat er contact 12v op het contact staat en door middel van een stroomonderbreking gaan de deuren op slot of open.

Positief is dat er doormiddel van een puls van 12v gedurende 0,5 seconde de deuren open of dicht gaan.

Nu ben ik aan het meten geweest in mijn bmw en heb ik gemerkt dat er voor het openen van de deuren een negatieve sturing nodig is en voor het sluiten een positieve sturing. Theoretisch is dit voor zover ik weet redelijk onmogelijk. Misschien dat ik verkeerd heb gemeten, maar ik ben er nu al bijna 2 maanden mee aan het rotzooien en kom er gewoon maar niet uit. Op internet kan ik niks vinden over het inbouwen van de module in een BMW E34.

Heeft er misschien iemand een idee of ervaring met het inbouwen van zo'n niet BMW module?

Mijn ideeen zijn op...:(
Post Reply

Return to “1988 - 1996 (E34)”