BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Tuning events Automaxx Magazine

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topic Author
dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

bimmer wrote:
Mike-328i-E36 wrote:
bimmer wrote:Mike, Lucky You!

Ga je ook naar het VW-event op 28-8?

Ik zie dat die bij mij om de hoek is, kan ik naartoe lopen. :lol:
Als er een dB Drag is wel.

Mike.
Als je erheen gaat, dan kun je een pitt-stop bij mij maken voor een koud pilsje. :D
Ten eerste drink ik geen bier.
En ten tweede moet ik dan nog rijden.
There's no place like the carseat...!!!

D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

Waar is dat vw event dan ?

Heb zelf ook altijd golf gereden sterker nog heb er nog 1 te koop staan namelijk een golf III 2.0 8v gti edition uit nov. 94 in smetteloze staat.

Weet iemand niet nog iemand die zo een auto zoekt, ik vraag er 4150,- voor :roll:

greetzzz,
David

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

D@vid 328Coupe wrote:Waar is dat vw event dan ?

Heb zelf ook altijd golf gereden sterker nog heb er nog 1 te koop staan namelijk een golf III 2.0 8v gti edition uit nov. 94 in smetteloze staat.

Weet iemand niet nog iemand die zo een auto zoekt, ik vraag er 4150,- voor :roll:

greetzzz,
David
Dat event is hier: http://www.megaland-landgraaf.nl/

Ik weet niet hoe de prijzen liggen bij een golf gti, maar is dat niet duur voor een 94-er? Koop je ook een 94-er 318is voor. Anders zet hem onder de rubriek te koop aangeboden, je weet maar nooit.

D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

bimmer wrote:
D@vid 328Coupe wrote:Waar is dat vw event dan ?

greetzzz,
David
Dat event is hier: http://www.megaland-landgraaf.nl/

Ik weet niet hoe de prijzen liggen bij een golf gti, maar is dat niet duur voor een 94-er? Koop je ook een 94-er 318is voor. Anders zet hem onder de rubriek te koop aangeboden, je weet maar nooit.
Nou ja valt wel mee hoor het is ook een Edition he en geen gewone gti, deze heeft airco en recarro interieur enz. En het is natuurlijk ook een vraagprijs he ! :wink:

Topic Author
dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

Update Lelystad:

Lelystad Circuit houd op met het organiseren van auto events sterker nog het gaat waarschijnlijk verdwijnen van de nederlandse kaart.

Dit is de reden waarom het BMW event op lelystad weg is.

Grtz,
Mike.
There's no place like the carseat...!!!
Locked

Return to “Archief”