Heren,
Een maandje of 2 geleden begon het volgende probleempje......
Als ik 's morgens mijn auto van de handrem afhaal en rij in zijn 1 weg hoor ik een soort van tik ("pok") onder de auto bij de achterkant vandaan komen (net alsof er iets draaiends vast heeft gezeten wat even los moet komen, dit komt vanaf de wielen/ophanging/aandrijflijn vandaan). Nou zij mijn garage zonder verder duidelijkheid te geven dat wat oudere BMW's dit wel vaker hebben en dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.
Maar nou heb ik sinds vorige week hetzelfde als ik mijn gas in een versnelling loslaat en daarna weer rustig in dezelfde versnelling gas bij geef (dan hoor je dus ook "pok"), Waar heeft dit mee te maken of wat kan het zijn??
Ik hoop van jullie te horen.....
Greetzz,
Jeroen.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
een tik...
Moderator: Moderator Team
Re: een tik...
Wat voor BMW heb je?
Bij mijn E30 waren het de achteras rubbers.
Bij mijn E30 waren het de achteras rubbers.
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars
Ik zoek leden
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars
Ik zoek leden

-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Kunnen idd de achteras rubbers zijn echter gaan die meestal gleuid maken als de auto een paar keer geveerd heeft
Wellicht een handrem die vast blijf zitten?
Probeer hem eens te parkeren zonder handrem als de auto het dan nog doet moet je eens de homokneten na laten kijken
Wellicht een handrem die vast blijf zitten?
Probeer hem eens te parkeren zonder handrem als de auto het dan nog doet moet je eens de homokneten na laten kijken

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Dat ga ik hoe dan ook doen.... Het is met terugschakelen en daarna weer gas geven ook zo. Als je de auto overigens niet op de handrem zet en je rijd 's morgens weg dat gebeurd precies hetzelfde (het lijkt dan of er iets even vast blijft zitten wat doormiddel van wegrijden weer los komt, kloink.....)
beste BeekMW,
Ik heb nu ook deze klacht bij mijn BMW X5.
Bij het wegrijden krijg die tik/klik tehoren. Bij de garage vertellen ze me nu dat een of andere electrische module moet worden vervangen kost 490 excl btw en montage. Geven geen coulance. Auto is 3 jaar en 2 maanden oud.
Hoe heb jij dit ptobleem opgelost?
Gr.
René van Zoomeren.
Ik heb nu ook deze klacht bij mijn BMW X5.
Bij het wegrijden krijg die tik/klik tehoren. Bij de garage vertellen ze me nu dat een of andere electrische module moet worden vervangen kost 490 excl btw en montage. Geven geen coulance. Auto is 3 jaar en 2 maanden oud.
Hoe heb jij dit ptobleem opgelost?
Gr.
René van Zoomeren.
Ps het is model E70
had ik ook met een e36 318i sedan. schijnt normaal te zijn.
ik hoorde mensen zeggen dat het de cardan was.
ik hoorde mensen zeggen dat het de cardan was.