beste jarno, het klinkt misschien een beetje vreemd maar ik had een sterk grommend geluid als ik uiterst naar links/rechts stuurde. ik wist al een tijdje dat mijn motorsteun rubbers niet helemaal tof meer waren maar had geen link gezien tussen deze problemen. na het besturings systeem een paar keer te hebben ontlucht en te hebben afgevuld was het probleem niet verholpen. toen maar verder gegaan en de motorsteun rubbers vervangen. en tot mijn verbazing ''Probleem Verholpen''. wat blijkt nou, als de rubbers versleten/verrot/of verteerd zijn gaat je motorblok schuin liggen/draaien enz.. en als je maximaal uitstuurt dan raakte mijn stuurstang mijn motorblok ligjes: ''het grommende geluid''
ik hoop dat je hier wat aan heb!
gr Eelco
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
rammelen bij stuur gedraaid tijdens stilstand
Moderator: Moderator Team
Re: rammelen bij stuur gedraaid tijdens stilstand
Ha Eelco!
Gezien ik ook al wat andere rubberen onderdelen heb vervangen die aardig versleten waren (enkele slangen) zou het zomaar eens heel goed kunnen dat wat jij zegt helemaal de spijker op zn kop zou kunnen slaan!
Heb jij de rubbers zelf vervangen en kun je mij hier tips over geven of eventueel uitleggen hoe ik het zou kunnen controleren?
Bedankt!
Jarno
Gezien ik ook al wat andere rubberen onderdelen heb vervangen die aardig versleten waren (enkele slangen) zou het zomaar eens heel goed kunnen dat wat jij zegt helemaal de spijker op zn kop zou kunnen slaan!
Heb jij de rubbers zelf vervangen en kun je mij hier tips over geven of eventueel uitleggen hoe ik het zou kunnen controleren?
Bedankt!
Jarno
-
Deleted User 5178
Re: rammelen bij stuur gedraaid tijdens stilstand
ik heb de draagarm rubber niet zelf vervangen maar ben er wel bij geweest en het is niet moeilijk mits je de juiste gereedschappen heb en in het bezit ben van een brug of een goeie krik
ik weet niet of je een beetje handig ben maar dan moet het zeker wel lukken.en als je dan toch bezig ben kun je het beste beide kanten vervangen. succes!