BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuw in BMW land

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
yodabear
Neutraal
Type Auto: BMW 520D

Nieuw in BMW land

Post by yodabear »

Hallo allen!

Sinds een week ben ik in het bezit van een BMW 520D uit 2007. Ben er erg trots op en hij rijdt als een trein! Mijn naam is Maikel en kom uit Haarlem.

Ik ben nooit echt een BMW rijder geweest, maar door een flinke afknapper van Audi zo richting BMW geduwd. Het is niet dat Audi auto's zo beroerd zijn, wel de dealers. Het arrogantie niveau ligt me daar net iets te hoog. Als ze een nieuwe auto verkopen doen ze alles voor je tot je een keer wat van hun nodig heb. Geen Audi meer voor mij dus.

Ik hoop dat het bij BMW een stuk beter is. De auto is in ieder geval fantastisch!

[ external image ]

Groet,

Maikel
Last edited by yodabear on 27 Apr 2011 08:55, edited 1 time in total.

beamerE2
Neutraal
Type Auto: 316i E36

Re: Nieuw in BMW land

Post by beamerE2 »

Hallo,

Wauw! echt een hele mooie BMW, veel plezier ermee alvast.
Heb zelf ook een Audi gereden maar ik vind de BMW toch iéts fijner,haha.

Groet,

Güngör
BMW 316i E2

nicolay
3e Versnelling
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998

Post by nicolay »

Wel, je hebt in ieder geval een veel betere auto nu, maar die BMW dealers willen ook vaak bijzonder arrogant zijn en jouw vier jaar oude auto als een oud lijk zien. Verschilt wel per dealer, gewoon de juiste zoeken of geen dealer.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

beamerE2
Neutraal
Type Auto: 316i E36

Post by beamerE2 »

Ja dat klopt. Heb zelf ook met zo'n dealer te maken gehad. Komt vooral denk ik door dat ze jou de indruk willen geven dat je auto niets waard is zodat je heel wat minder geld krijgt.
BMW 316i E2

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Hehehe...Heb meerdere ervaringen met de arrogantie ten top van BMW dealers...
De verkopers denken vaak dat ze zelf net zoveel te besteden hebben als sommige mogelijke klanten die binnenlopen, zo gedragen ze zich althans. Kom je als klant in een spijkerbroek en t-shirt binnen, dan wordt je nieteens aangesproken ;)
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”