BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E46 geluidssysteem eruithalen mogelijk?

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
TvR90
Neutraal

E46 geluidssysteem eruithalen mogelijk?

Post by TvR90 »

Hallo allemaal,

Ik ken iemand met een wrak van een E46 en daar zit nog een goede Harman Kardon geluidsinstallatie ingebouwd vanaf fabriek. Ik vroeg me af of het mogelijk is die in te bouwen in een andere? Of zal dat veel geld gaan kosten?

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Teun

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Re: E46 geluidssysteem eruithalen mogelijk?

Post by bimmer »

Waarom probeer je het niet zelf. Als het een wrak is hoef je niet bang te zijn dat je krassen of beschadigingen aan het daschboard krijgt bij de sloper.

Erik-318IS
Neutraal
Type Auto: E36 318IS / E46 320D

Post by Erik-318IS »

Zou geen probleem moeten zijn, trek de speakers eruit en stop ze er bij jezelf gewoon terug in.
waarschijnlijk zit er ook een HK versterker in, daarvoor zal je waarschijnlijk wel dezelfde radio module moeten hebben i.v.m. de stekkers.
Ik zeg "doen"!

AndreZH
Neutraal
Type Auto: BMW 318I Executive

Post by AndreZH »

soms op youtube of forum krijg je mooie filmpje over het verwijderen van speaker, zonder eea te beschadigen, ff googlen zou ik zeggen!
Locked

Return to “Archief”