BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen + vraag over garage/revisie E46 't Gooi/A'dam

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
nummerotwaalf
Neutraal
Type Auto: BMW 318i Touring Executive

Voorstellen + vraag over garage/revisie E46 't Gooi/A'dam

Post by nummerotwaalf »

Dag mede-forummers,

Sinds een tijdje de eigenaar van een mooie 318i (automaat) Touring Executive uit 2002. Sinds een aantal dagen 'zweet' hij wat olie, met als gevolg een paar druppels (niet meer dan dat) op de tegels - die ik liever niet heb uiteraard ;)

Gisteren bij garage die even tijd had op de brug gestaan. Klepdeksel is vochtig en lijkt erop dat o-ring oliepomp (ben geen echte techneut, maar die zit een aantal cm richting voorkant van verwijderd en lijkt ook vochtig aldus de monteur) moeten worden vervangen. Verder ziet alles er gelukkig erg netjes uit.

Ik zie op tegen de ruim 90,= excl. BTW bij de lokale BMW-dealer. Tevens hebben ze pas over 3 weken tijd, zonde van m'n oprit...

Vraag: weet iemand een garage / revisiebedrijf die een ietwat 'normaler' tarief vraagt hiervoor? Ben geen leaserijder dus zal helaas zelf moeten betalen..;)

Woon in omgeving Muiden/Bussum, dus een adres in 't Gooi of Amsterdam zou perfect zijn.

Ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven, alvast bedankt!

coert
Neutraal
Type Auto: e39 530d automaat

Re: Voorstellen + vraag over garage/revisie E46 't Gooi/A'da

Post by coert »

Best Nr12; als ik gemiddeld niet meer dan 90,00 per maand aan onderhoud heb aan mijn BMW, teken ik direct. 90 klinkt als twee uur werk. valt mee dus, gewoon daar laten doen
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”