Gisteren ben ik in mijn Citroën C5 Break uit 2005 (dat zijn vast onbekende woorden op een BMW-forum!) naar ING Carlease gereden. Zonder enige aarzeling heb ik daar de auto achtergelaten en ben ik in mijn nieuwe BMW gestapt. Gaaf!
Ik heb vaak in een Volkswagen gereden (Golf en Passat) maar een paar jaar geleden had ik m'n zinnen gezet op meer comfort - vandaar de Citroën. Dat comfort heb ik zeker gekregen! Daarbij kwamen echter ook torenhoge garagerekeningen, een absurd brandstof- en olieverbruik en alle sportiviteit in het rijden was weg. Tja.
Sinds gisteren geniet ik weer. Ik heb een 118 d High Executive 143 pk uit 2007 gekocht. Monacoblauw. Met navi. Ik ben er helemaal weg van! Het rijdt fantastisch, als je geen haast hebt is het zeer ontspannen en als je wilt opschieten gaat dat ook moeiteloos.
De komende jaren ga ik er veel plezier aan beleven.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Voorstellen
Moderator: Moderator Team