BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

hemel vervangen

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
318ISbreed
Neutraal
Type Auto: 318IS

hemel vervangen

Post by 318ISbreed »

hallo,

Ik heb inminddels ook last van de welbekende kwaal van een loslatende hemel in mijn 318IS coupe (1996).Ik ga op zoek naar een zwarte hemel,wat toch mooier staat in mijn coupe die donkere bekleding heeft.

Mijn vraag is of er iemand op het forum ervaring heeft met het vervangen van de hemel,ik heb het forum doorgespit en heb gezien hoe je het kunt doen maar het lijkt me een precies werkje en ik wil het graag goed (laten) doen.

Is er iemand op het forum in de buurt van A'dam die dit (tegen betaling natuurlijk) voor mij zou willen doen.Ik heb nog geen hemel gekocht maar zodra ik iemand vind die dit kan doen schaf ik de hemel en raamlijsten etc..aan

rajino
Neutraal

Re: hemel vervangen

Post by rajino »

hey zag toevallig iemand op bmwportal die dit zelf had gedaan met een compact.
schijnt wel lastig te zijn.

albertjonko
Neutraal

Post by albertjonko »

ligt eraan wat je wilt doen.. ik wilde het ook vervangen, maar uiteindelijk gekozen om de hemelstof helemaal eraf te halen en een spuitbus te pakken en te gaan spuiten.. helemaal geen last meer van loshangende hemel :)

baronruud
Neutraal
Type Auto: e36 318is coupe

Post by baronruud »

albertjonko wrote:ligt eraan wat je wilt doen.. ik wilde het ook vervangen, maar uiteindelijk gekozen om de hemelstof helemaal eraf te halen en een spuitbus te pakken en te gaan spuiten.. helemaal geen last meer van loshangende hemel :)
Hallo, die van mij begint ook ongeveer overal los te laten.
Maar kun je een foto posten hoe je hemel er nu gespoten er uit ziet? Ben benieuwd

328iHIOB
1e Versnelling

Post by 328iHIOB »

Ik heb hem recent vervangen.

Bij lag wel het voor en achteruit eruit wat het ook weer makkelijker maakt ik kon hem er zo netjes in hangen.

Maar ik heb ook mensen gehoord die hem via de deur er uit hebben gekregen.

Misschien is de achterbak nog een oplossing als je de rugleuning achter demonteerd.

Maar het werk is niet moeilijk het is alleen even lastig eruit en erin doen.

Succes
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”