de vorige eigenaar heeft de stootlijsten van het bumper zelf gespoten, maar niet goed afgeplakt,
dus er zit lak op de koplampen, hoe krijg ik dit schoon zonder dat ik de koplampen beschadig??
Als ik me niet vergis zijn de koplampen van een E46 van kunststof right? Dit zal erg moeilijk worden vrees ik. Als je middeltjes gaat gebruiken die de lak doen oplossen zal ook je koplamp dof uitslaan!
ja is idd kunststof, was ik al bang voor, had zelf al geprobeerd met commandand weg te krijgen maar wil niet, ik zal dan nieuwe moeten halen dan maar gelijk angelseyes
Comandant is zeker lef. Maar wat zou je zeggen van http://www.cardetails.nl/contents/nl/p3 ... n_Kit.html Daar krijg je zelfs de dofheid mee weg, dus waarom verf niet. Die zit immers op het kunstof en dofheid in het kunststof.
tinner klinkt grof gewoon doen flink wrijven met die tinner en dan als je alles eraf hebt met zeem eroverheen gaan en erna goed in de was zetten weg is het zelf ook al vaker meegemaakt
Eerlijk gezegd zou ik het lekker laten zitten. Als je aan je koplamp gaat prutsen met (agressieve) middeltjes, bestaat de mogelijkheid dat je de UV-laag eraf wrijft, en dan slaat de koplamp binnen no-time dof uit. Gevolg; je komt er niet meer mee door de APK.