BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Probleem met vermogen en ratelen 320d 1998

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
hauli
Neutraal
Type Auto: bmw e46 320d 1998

Probleem met vermogen en ratelen 320d 1998

Post by hauli »

Hallo,

Ik heb een bmw 320d e46 uit 1998 en heb t probleem dat mijn auto niet optrekt ,kan ik wel goed doorrijden maar de auto heeft geen vermogen en daarnaast ratelt de auto ook.
Ik heb m uitgelezen en het gaf aan dat de verstuiver met naalsensor het niet deed het dat de sensor van de brandstofpomp niet werkt. de auto rookt niet slaat wel goed aan en valt ook niet uit. ik heb de verstuiver met naaldsensor vervangen en de storing is weg maar de auto heeft nog steeds geen vermogen. heb ook naar de brandstofpomp gekeken en zag dat er een gereviseerde in zat
de vacuumslangen van de turbo heb ik ook vervangen en ik hoor de turbo wel werke.
weet iemand wat het eventueel kan zijn...

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Re: Probleem met vermogen en ratelen 320d 1998

Post by bimmer »

De brandstofpomp is inderdaad een bekend euvel bij deze serie, mogelijk levert deze niet voldoende druk.

Het kan ook de lmm zijn, daar heb ik in mijn eigentopic ook over geschreven.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”