Kijk of de auto strak rijdt...Dus niet trilt of zwabbert, en of dat er ergens rare geluiden vandaan komen.
Zwaardere uitvoering worden nu eenmaal meer belast met een groter vermogen
Scheelt nogal of er 100 Pk op de achterwielen gaat of 230 Pk.
Subframe
RUBBERS komen wel heel vaak voor, gevoelig puntje van slijtage, dat heb ik zelfs gehad met mijn 316i. Maar dat is niet onoverkomelijk qua reparatie.
Verder letten op kleurverschil van het plaatwerk, of alle naden dezelfde breedte hebben, roest, en idd de bekleding waar het kan even optillen en controleren op scheuren in het plaatwerk, afwijkende lasnaden, vocht en roest.
Even met 50 in zijn 5 gooien en vol gas geven. trekt ie nog dan is het goed, maakt ie veel toeren en trekt ie niet, lekker laten staan.
Verder staat hier nog wel het één en ander:
http://www.bmwforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=32&t=38