Perfect onderhouden BMW 525i 01/09-2002 life style edition, auto verkeerd in zeer goede staat. De auto moet jammer genoeg weg ivm auto van de zaak. In deze auto is niet gerookt. Deze auto heb ik vanaf jan 2009 met trots in mijn bezit, voor mijn bezit is deze auto in het bezit geweest van de eerste eigenaar, een echte liefhebber uit het Gooi. (alle gegevens hiervan zijn aanwezig) Onderhoud history is aanwezig, heb deze auto met NAP gekocht van auto eemland te a'foort. Verder is de BMW van alle luxe opties voorzien, breedbeeld Navigatie MK4, Special line leder bekleding, stoelverwarming, 2 x PDC, Electr zonnescherm, multifunct. Stuur, creme hemel en donker dashboard ipv creme zoals de meeste zijn, dvd/usb speler netjes ingebouwd. bmw TV tuner, bmw bluetooth module. Achterruitverwarming, airbags voor/achter/zij, airconditioning, alarm, armsteun, Audiobediening op het stuur, automaat, boordcomputer, Bumpers in carrosseriekleur, cd-wisselaar, climate control, cruise control, etc
Ter info, abs regelmodule reeds gerepareerd - 1 jaar garantie (1 van de veelvoorkomende problemen met dit type van Bosch:S
Verder is de automaatbak reeds voorzien van nieuwe olie, filters etc. (moet altijd zo voor de 200.00)
Verder een grote beurt gehad en nieuwe banden achter.
Moet enkel voorzien worden van een nieuwe accu en 1 parkeer sensor achter (links).Verder achter een klein deukje in bumper, en aan de linker onderzijde achter wat lakschade, zijn de kosten niet om te laten repareren/spuiten
187.000 km op te teller (NAP)
auto moet nu echt weg, vandaar plaatsing op http://link.marktplaats.nl/583715023
7000,-- voor bmw forum leden
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW 5-serie 525i lifestyle edition aut5
Moderator: Moderator Team
BMW 5-serie 525i lifestyle edition aut5
- Attachments
-
- 3.jpg (219.4 KiB) Viewed 10004 times
-
- 2.jpg (253.43 KiB) Viewed 10004 times
-
- 1.jpg (241.37 KiB) Viewed 10004 times
Last edited by unka on 06 Aug 2012 15:30, edited 4 times in total.
-
- Neutraal
- Type Auto: 735ia
Re: BMW 5-serie 525i lifestyle edition aut5
Strakke BMW, ziet er nog erg netjes uit. Ik wil mijn 735ia verkopen, maar eerst een liefhebber vinden, succes!
Re: BMW 5-serie 525i lifestyle edition aut5
Prijs gezakt, voor forum leden, wil graag tegen de 7000 euro hebben voor deze strakke beemert, zie http://auto.marktplaats.nl/bmw/58371502 ... blauw.html