BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Even kennismaken

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
RobbertDols
Neutraal
Type Auto: BMW E36 320i AUT Executive

Even kennismaken

Post by RobbertDols »

Beste mensen van het BMW forum,

Mijn naam is Robbert Dols.
Ik ben 22 jaar oud en student.
Ondanks het feit dat ik nog studeer, heb ik een voorliefde voor auto's en met name BMW's wat zich uitmondt in het feit dat ik er ook eentje moet hebben.
Na eerst een Peugeot 205, Volvo 440, Volvo 850 en een Citroen BX GTI 16v te hebben gehad, heb ik begin dit jaar eindelijk mijn droom kunnen waarmaken om een BMW te kopen.
Het betreft een zwarte BMW 320i AUT executive uit 1996.
Ik heb hem gekocht van een oud echtpaar, die niet meer mochten rijden en de auto had maar 79.000 echte kilometers gedraaid toen ik hem kocht.
Mijn streven is om deze auto zowel technisch als esthetisch in een topstaat te houden.
De auto origineel houden vind ik wel heel belangrijk, aangezien de E36 vaak een beetje een 'fout' imago heeft.
Ik ben absoluut niet vies van wat modifications, zolang het maar gebeurd met originele BMW onderdelen én dat de auto geen kermiskar wordt, want dat vind ik weer te veel van het goede.

Ik hoop dat ik via het BMW forum antwoord kan krijgen op vragen waar ik absoluut niets van af weet.
Vaak zijn het juist 'medefans' die veel meer praktische oplossingen hebben dan bijvoorbeeld een dealer.

Kerim
1e Versnelling
Type Auto: E81 116i 2011

Re: Even kennismaken

Post by Kerim »

Welkom

Dat is idd een auto om netjes te houden. Ik ben benieuwd naar foto's ;)
Post Reply

Return to “Stel je even voor”