hallo ik ben nieuw hier heb me al even voor gesteld bij de andere topic,
maar nu heb ik het gevoel dat mijn bmw een beetje in de kont hangt iemand hier ervaring mee
en/of hoe kun je dat presies zien of zou die zijn verlaagd van achter?
en iemand miss een foto van zo'n auto met m3 17inch wielen die kan ik namelijk overnemen.
gr omer
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
318d touring 03 vering?
Moderator: Moderator Team
318d touring 03 vering?
- Attachments
-
- BMW 001.jpg (180.7 KiB) Viewed 5970 times
Re: 318d touring 03 vering?
Idd lijkt hij achter lager dan voor. Zijn je achterveren niet gebroken? Je zou ook voor alleen kunnen vervangen, daar is de ruimte tussen wielkast en band best ruim.
maar dat zou je toch moeten merken met rijden?klaperen of lawaai of merk ja daar nx van?Kerim wrote:Idd lijkt hij achter lager dan voor. Zijn je achterveren niet gebroken? Je zou ook voor alleen kunnen vervangen, daar is de ruimte tussen wielkast en band best ruim.
gr
-
ArnoldC
- 1e Versnelling
- Type Auto: 318 D Compact (E46)
Je hoeft er niets van te merken. Het beste is om even een visuele controle uit te voeren.