Hallo allemaal,
Volgende week is het eindelijk zover: mijn BMW 523i wordt geleverd! Ik kan niet wachten...
Nu zit ik nog met 2 vragen 1 over lpg inbouw (doe ik in ander topic) en de ander over het vervangen van de navigatie.
Er zit nog een systeem in met cassette en een cd-wisselaar en een half scherm navigatie. Ik zou dit graag willen vervangen door een (betaalbaar) systeem dat voldoet aan de hedendaagse eisen: navigatie, mp3, ipod, bluetooth en eventueel dvd (films kijken).
Nu kwam ik terecht bij navaudio. Hebben jullie daar ervaring mee?
En weten jullie alternatieven? Mag eventueel ook 2e hands.
Ik hoor het graag!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E39 originele navigatie vervangen door?
Moderator: Moderator Team
-
jolluh1975
- Neutraal
Re: E39 originele navigatie vervangen door?
ik heb er zelf geen ervaring mee.
maar wat ik gelezen heb is dat er 2 meningen zijn 1 dat het een hopeloos apparaat is
2 dat het best wel een leuk ding is wat ook nog eens alles kan.
het zal een gok zijn denk ik, ik zelf zit ook nog erg in twijfel.
je kan ook overwegen om er een 2 din in te zetten met een inbouw frame,die heb je in verschillende soorten en merken.
alleen vind ik dit wat jammer van het dashboard
maar wat ik gelezen heb is dat er 2 meningen zijn 1 dat het een hopeloos apparaat is
2 dat het best wel een leuk ding is wat ook nog eens alles kan.
het zal een gok zijn denk ik, ik zelf zit ook nog erg in twijfel.
je kan ook overwegen om er een 2 din in te zetten met een inbouw frame,die heb je in verschillende soorten en merken.
alleen vind ik dit wat jammer van het dashboard
ik heb er ook zon 1 in zitten ( als het goed is koop ik zaterdag de auto met zo 1 erin dan )
Deze zou ik graag willen veranderen in een 16:9 navigatie systeem..
Weten jullie goeie betaalbare systemen ??
http://www.dynavinonline.nl/look-inch-n ... -1479.html deze zie ik toch wel veel..
mensen ervaring me systemen juist goed en niet goed werken ??
Deze zou ik graag willen veranderen in een 16:9 navigatie systeem..
Weten jullie goeie betaalbare systemen ??
http://www.dynavinonline.nl/look-inch-n ... -1479.html deze zie ik toch wel veel..
mensen ervaring me systemen juist goed en niet goed werken ??
heb nog niet zo lang geleden het D99 systeem van Dynavin gekocht voor mijn E39. Heb hem zelf ingebouwd en bevalt super.
De interface is duidelijk en snel , de bluetooth goed en de navigatie is ook top. Wat ik zelf heel gaaf vind is de boordcomputer weergave. Inbouw was ook niet veel boeiends. Stekkers erin en klaar
kijk even op www.dynavinonline.nl daar heb ik hem ook besteld.
De interface is duidelijk en snel , de bluetooth goed en de navigatie is ook top. Wat ik zelf heel gaaf vind is de boordcomputer weergave. Inbouw was ook niet veel boeiends. Stekkers erin en klaar
kijk even op www.dynavinonline.nl daar heb ik hem ook besteld.