Hallo,
Ik ben nieuw op deze forum, maar kan altijd jullie advies gebruiken.
Ik zit met een probleem namelijk een lekke koppakking. Nu wil ik deze laten repareren, maar twijfel om zomaar naar een of andere garage te gaan. Bij de dealer ben je al een hele vermogen kwijt als je dit laat doen. Gezien jullie kennis en ervaringen vroeg ik mij af of jullie toevallig mensen of goede garages kennen waar ik dit kan laten fixen.
Ik kom uit Almere en het gaat om een 325 Cabrio Vanos E36 uit het jaar 1994 met 195000 km op de teller.
Alvast dank voor jullie adviezen en reacties.
Mvg,
Fais
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
!!!SPOED!!! Lekke Koppakking 325 Cabrio E36 Vanos repareren
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: 325i Cabrio E36
Re: !!!SPOED!!! Lekke Koppakking 325 Cabrio E36 Vanos repare
een beetje degelijke garage moet dit zeker kunnen maken, hoeft toch niet perse een dealer te zijn?
-
- Neutraal
- Type Auto: E46 330 CI
Re: !!!SPOED!!! Lekke Koppakking 325 Cabrio E36 Vanos repare
Ik kan het wel voor je doen, als je tenminste een stukje wilt rijden.
Ik reviseer vanos systemen en monteer nokkenassen enz, dus een koppakking is geen probleem.
Ik reviseer vanos systemen en monteer nokkenassen enz, dus een koppakking is geen probleem.