Goedeavond,
Ik heb een bmw 320D Touring bj 2002
het probleem is dat ik bij verschillede snelheden een raar trillend gevoel / geluid achter in de auto heb zitten.
Ik heb het gevoel op de kadanaandrijving niet in balans loopt. kent iemand dit probleem?
Ook wil af en toe de achterklep niet open en als ik de auto dan uit zet gaat deze vanzelf open.
Ik heb deze auto afgelopen zaterdag gekocht en wil hem eigelijk snel voor elkaar maken.
p.s iemand een oplossing?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Trillen achterin de auto
Moderator: Moderator Team
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Re: Trillen achterin de auto
komt het trillen niet van onbalans in de velgen? Gebeurd het trillen bij bepaalde snelheden of echt bij een toerental?
he kerel dat probleem heb ik dus nu ook maar ik weet je dat kan dat de aandrijfas rubber versleten zijn dat is het rubber wat tussen de versnelingbak en aandrijf as zit.is dat niet het geval weet ik jouw dat woensdag te vertellen wat het dat wel kan zijn mijn bmw gaat voor dat probleem dus morgen weg.dat probleem komt wat vaker voor
Nee, niet door een bepaalde snelheid. het kom bij verschillende toerentallen voor vooral bij het optrekken.
ik denk dat ik ook maar zoon rubber moet bestellen tussen de aandrijf as. Ik hoor woensdag wel of het probleem van Kawa11 opgelost is.
ik denk dat ik ook maar zoon rubber moet bestellen tussen de aandrijf as. Ik hoor woensdag wel of het probleem van Kawa11 opgelost is.
kerel ik zal je zeker op de hoogte houden als ik je daar mee kan helpen 

nouw kerel ik heb je bericht is goed gelezen .het klinkt gek maar het ligt dan bij je koppeling die is dan bijna versleten wordt het niet erger bij mijn bmw is het de koppeling.laat me het even weten kerel.dus het is de rubber van aandrijf as niet.
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW 330i e46
Trillen of schudden, dat zijn twee dingen.
Trillen is vaak te wijten aan onbalans van band/velg.
Schudden wordt veroorzaakt door bijv een zwabberende cardanas of door uitgelubberde schokdemper.
(moer los of dolgedraaid)
Als de wagen een flinke tik heeft gehad kan het chassis krom zijn; dat staat ook garant voor schudden op hoge snelheid (100+).
groet,
Liefhebber
Schudden wordt veroorzaakt door bijv een zwabberende cardanas of door uitgelubberde schokdemper.
Als de wagen een flinke tik heeft gehad kan het chassis krom zijn; dat staat ook garant voor schudden op hoge snelheid (100+).
groet,
Liefhebber
het gaat hier niet om de snelhedenbmwliefhebber wrote:Trillen of schudden, dat zijn twee dingen.
groet,
Liefhebber