Na vele jaren sleutelen en hobbyen aan auto's heb ik altijd de wens gehad om ook eens een BMW bezitten.
inmiddels 40 jaar jong heb ik besloten dat het er maar eens van moest komen.....Eindelijk ben ik dan eigenaar van een prachtige 3-serie touring type E46. Aangezien ik graag auto rijd heb ik gekozen voor een 150pk 320d.
Ik ben geen monteur van beroep maar had het net zo goed kunnen zijn. Ik heb ervaring opgedaan met het sleutelen aan veel verschillende auto's waaronder de restauratie van mijn Alfa Romeo GTV 2000 (junior model) uit 1972. Grappig detail is dat ik op het moment van de aanschaf van deze Alfa tegelijk ook aan het oriënteren was voor een E30 M3. En dat is alweer wat jaartjes geleden.
Ik hoop mede forumleden te kunnen bijstaan met de technische kennis die ik heb opgedaan en dat ik veel BMW kennis van jullie op kan doen. :duim:
Groeten
Barry
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
eindelijk BMW eigenaar!
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: E46 320d 150pk touring
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW 523i
Re: eindelijk BMW eigenaar!
Hoi Barry. Welkom en veel plezier met de E46.
E60 523i M pakket Tiefseeblau
Hallo,
Welkom,
Welke BJ is dit model?
Mvg, Max
Welkom,
Welke BJ is dit model?
Mvg, Max
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Welkom hier. Een jeugddroom uitgekomen dus.
Verba volant, scripta manent.