hallo forum,
ik ben nieuw hier, ben net terug uit de USA waar ik als expat een paar jaar gewerkt heb.
heb een 2007 335i coupe meegenomen als huisraad (geen bpm!).
had al wel een mistachterlicht laten plaatsen, maar de RDW keurde de auto alsnog af, op de koplampen.
de oranje knipperlichten in de koplampunits branden permanent (zgn running lights), en dat mag niet hier.
weet een van jullie hoe ik dit eenvoudig kan oplossen?
kunnen de oranje lampjes vervangen worden door witte?
kan de schakeling gewijzigd worden, zodat de knipperlichten niet branden met stads en dim?
Moet een officiele BMW dealer dit doen of kan elke monteur dat?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
RDW keuring E92 uit USA: afgekeurd ivm 'running lights'
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: 2007 335 coupe monaco saddle
-
- Neutraal
Re: RDW keuring E92 uit USA: afgekeurd ivm 'running lights'
Dit is softwarematig geregeld in de auto, kan je bij de dealer laten uitschakelen.
It's not just a BMW, it's a BMW Convertible!
Re: RDW keuring E92 uit USA: afgekeurd ivm 'running lights'
Wat is dat voor onzin??
Volvo's hebben dat toch ook? E60's ook aan de zijkanten, zelfs Golf V's hebben dat soms..
Je kunt het tijdelijk uitzetten via canbus, of de lampjes er uit halen en na de keuring er weer in..
Volvo's hebben dat toch ook? E60's ook aan de zijkanten, zelfs Golf V's hebben dat soms..
Je kunt het tijdelijk uitzetten via canbus, of de lampjes er uit halen en na de keuring er weer in..