BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

sleutel e 60

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
oswald knopker
Neutraal
Type Auto: bmw 525 da touring

sleutel e 60

Post by oswald knopker »

mijn bmw 525 d a touring uit 2005 type E 60, werd op 17 maart gestolen in Gent, nu heeft de verzekering mijn sleutels laten uitlezen en deze geeft aan dat de auto voor het laatst gebruikt is op 15 maart !!??

heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is, ik weet zeker dat de datum in het dashboard goed stond. enige tijd geleden was de zekering die het dashboard aanstuurt stuk en zat ik een paar dagen zonder snelheidsmeter, km teller etc. zou dit een oorzaak kunnen zijn ?

Oswald Knopker

de beier
Neutraal
Type Auto: E34 525i touring

Re: sleutel e 60

Post by de beier »

Beste heer Knopker,

Ik heb gelezen over uw probleem met de data op de sleutel van uw BMW. Ik ben advocaat (en BMW rijder) en bezig met een zaak voor iemand die problemen heeft gekregen toen zijn BMW gestolen was en de sleutel ook aangaf dat nadien nog met de auto gereden zou zijn. Ik denk dat het goed is om dergelijke voorvallen centraal te registreren zodat naar de verzekeraar en justitie aangegeven kan worden dat het meer voorkomt en dus niet automatisch sprake is van fraude.

Wilt u contact met mij opnemen? Mijn telefoonnummer overdag is 0547-760821. Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,

Hans Stegeman
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”