BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

centrale vergrendeling.. HELP

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
houthakker
Neutraal
Type Auto: E46

centrale vergrendeling.. HELP

Post by houthakker »

hallo,,

even voorstellen,, ik ben sinds 2 weken de gelukkige bezitter van een E46 318i sedan, mijn naam is Henk ik ben monteur, 43jaar, van oorsprong maar momenteel werkzaam in de recycling,

maarrrrrrrr ik heb een lastig probleem,

mijn auto wil met de afstand bediening meestal niet open,, het gekke is dat als hij de hele nacht in de garage heeft gestaan het wel werkt, en ook af en toe als het geluk met mij is,, maar meestal werkt het niet,,, als de deuren 1x open zijn kan ik ze wel weer op slot doen met de afstandbediening maar in de meeste gevallen dus niet weer open, de ramen kunnen wel open door de knop ingedrukt te houden maar de deuren blijven op slot, als ik op de knop druk om de deuren te openen gaat de binnenverlichting wel branden en de alarm gaat er ook af, kofferbak kan ik ook openen met de a.b.

de deuren openen met de sleutel in het slot werkt ook maar voor 25% want dan gaat alleen de bestuurders deur open en de rest blijft op slot,

ik hoop dat jullie mij spoedig kunnen helpen want dit is voor mij en mijn gezin heel lastig instappen met 1 deur open,,

montana81
Neutraal
Type Auto: 525i e39

Re: centrale vergrendeling.. HELP

Post by montana81 »

Bekend probleem, defect relais op basis module. http://www.bmwgm5.com/Door_lock_schematic.htm

Succes
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”