hallo,
ik ben opzoek naar e23 en e32 bmw`s
loop of sloop
liefst met leer
mvg,
joey
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
gezocht e23/e32 loop of sloop
Moderator: Moderator Team
Re: gezocht e23/e32 loop of sloop
Hey,
Ik ben Steve, ik verkoop mijn 745i '82 automaat. De wagen is in zeer goede staat en moet weg wegens plaatsgebrek.
Alles is nog werkende ad wagen (motor, automaat, airco, alle electrische functies ed...). Is wel een Belgische wagen...
Mocht je interesse hebben stuur gerust een mailtje en dan stuur ik alle gegevens en foto's door!
groeten,
Steve
Ik ben Steve, ik verkoop mijn 745i '82 automaat. De wagen is in zeer goede staat en moet weg wegens plaatsgebrek.
Alles is nog werkende ad wagen (motor, automaat, airco, alle electrische functies ed...). Is wel een Belgische wagen...
Mocht je interesse hebben stuur gerust een mailtje en dan stuur ik alle gegevens en foto's door!
groeten,
Steve
Re: gezocht e23/e32 loop of sloop
wat moet die 745 kosten dan?