BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

vervelende huilende toon

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
danielk
Neutraal
Type Auto: 320d e46

vervelende huilende toon

Post by danielk »

Hoi,
Eerst even voorstellen. Ik ben Daniel, had eerst een 330d, 3 jaar in gereden, prachtige bak maar zwaar en ik had de drang altijd als eerste bij het stoplicht weg te moeten zijn, daarna even een c200 kompr gehad, maar snel weer een bmw gekocht. Nu dus een 320d 2004 automaat. Ik koop nooit meer iets anders dan bimmer! :)

Maar nu het propleem en de vraag:
De motor maakt een huilend geluid, erg vervelend. Het is een soort hoge toon die harder of zachter wordt als ik met het gaspedaal speel. Ik weet dat het niet de diff. is, het komt bij de motor vandaan. Ik zat zelf te denken aan de turbo, de multiriem spanner of een of andere poeli. Er moet toch wel iemand zijn die hier tegenaan is gelopen?

regards,
Daniel.

Tabitha
Neutraal
Type Auto: 323ci

Re: vervelende huilende toon

Post by Tabitha »

Hoi Daniel,

Wij hebben precies hetzelfde probleem met onze coupe. Wanneer je hem start, gas geeft of uit zet hoor je die rare toon. Heb jij inmiddels als antwoord op waar het geluid vandaan komt? Ik hoor graag van je.

Groet,

Tabitha
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”