BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

ff voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
bas-v12
Neutraal
Type Auto: bmw 750i e32

ff voorstellen

Post by bas-v12 »

hallo mensen mijn naam is bas de boer , ben 19 jaar en kom uit gelderland
ik ben hier verzeild geraakt omdat ik zo nu en dan wel wat hulp kan gebruiken bij het zoeken (en hopelijk ook vinden) van onderdelen voor mijn restauratie project.
het project is een bmw 750i e32 v12 van mei '92 die ik een half jaar geleden gered heb van de ondergang.
ik heb hem gekocht bij een sloperij waar hij precies 3 jaar gestaan heeft voor de verkoop.
er zit niet echt een groot verhaal achter de auto maar de reden waarom ik hem wel heb gekocht en andere mensen niet is best grappig.
ik kwam er bijna elke week daar om te kijken naar leuke dingen van auto's die ik op kon hangen op me kamer met name bmw dingetjes tot dat mijn grote vriend daar stond en ik gewoon elke week kwam puur om te kijken naar die auto :oops:
het eerst wat ik zij tegen een maat van me en de eigenaar van de sloperij was : ik koop die auto ooit nog is van je.
jammer was dat niemand in de auto kon komen omdat de deuren op slot zaten en de sleutel niet werkte.
2,5 jaar lang heeft de bmw dicht gezeten,daarna was de bijrijders deur open en niemand weet wie of hoe of waneer de deur open gegaan of gemaakt is.
goed nou was die deur open maar niemand nam de moeite om te kijken of hij nog wou lopen want ja het was toch een oud hok die loopt toch niet werd er gezegd.
totdat ik met me grote mond zij voor 500 neem ik hem mee en dat was goed.
ff accu geregeld en de sleutel natuurlijk heb ik de accu erin gezet en deur geprobeerd en ja hoor daar gingen deuren van het slot.
toen dacht ik bij mezelf ik probeer het gewoon en heb dus gewoon de sleutel in het contact gedaan en de auto gestart en ja hoor naa 3 jaar geen aandacht gehad te hebben starten en lopen en net zo mooi op alle 12 de pootjes :D
tot grote ergenis van de eigenaar hahaha.
nu ben ik inmiddels zo ver dat ik de meeste onderdelen gekocht heb ervoor.
lang verhaal haha maarja zo steekt de vork in de steel.

ben vast wel wat vergeten te vertellen maarja:P
hier 2 foto's
[ external image ]
[ external image ]
Last edited by bas-v12 on 06 May 2012 16:17, edited 1 time in total.
bmw 750i v12
Post Reply

Return to “Stel je even voor”