BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Bereikbaarheid bougies 318i E90
Moderator: Moderator Team
-
weereennaam
- Neutraal
- Type Auto: 318i
Bereikbaarheid bougies 318i E90
Heb begrepen dat bij de 60.000km beurt de bougies vervangen dienen te worden en wou eens even zelf kijken hoe ze eruit zien bij 55.000km. Blok is ver naar achteren geplaatst waardoor ik er niet bij kan komen. Moet ik hiervoor veel gaan demonteren ?
-
DominiqueL-E36
- 2e Versnelling
- Type Auto: BMW E36 318i '94
Re: Bereikbaarheid bougies 318i E90
Lijkt me niet,
Ook voor mij een leer, kunt u een fotootje uploaden vd motor?
Ik ga ervanuit dat de bougies gewoon te bereiken zijn helemaal voor een oh-beurt.
Zitten ze niet onder de kap boven de pen-bobines in het midden?
Ook voor mij een leer, kunt u een fotootje uploaden vd motor?
Ik ga ervanuit dat de bougies gewoon te bereiken zijn helemaal voor een oh-beurt.
Zitten ze niet onder de kap boven de pen-bobines in het midden?
-
weereennaam
- Neutraal
- Type Auto: 318i
Geen enkel idee hoe ik jou een foto moet sturen. Ben nog een leek op deze pagina en jij in het vervangen van deze bougies merk ik haha...grapje !! Toch bedankt voor de reactie.
-
DominiqueL-E36
- 2e Versnelling
- Type Auto: BMW E36 318i '94
Nou bij BMW zit het 9 vd 10x in dezelfde riching daarom is het niet zomoeilijk.
Heb nog niet gewerkt aan een E90 maar aan de hand van foto's kan ik u een idee geven hoe ik het zou aanpakken.
Wellicht een mail sturen met de foto's lukt u dat? In een PM kan ik mijn email adres sturen.
Heb nog niet gewerkt aan een E90 maar aan de hand van foto's kan ik u een idee geven hoe ik het zou aanpakken.
Wellicht een mail sturen met de foto's lukt u dat? In een PM kan ik mijn email adres sturen.