Ik heb hier een hele tijd al een introductie geplaatst, maar ben door verschillende omstandigheden een tijdje BMW-loos geweest..
Eerste BMW was een 316i compact. Die is total loss gereden en daarvoor in de plaats kwam een Peugeot 306 GTi. Was wel amusant, maar omdat ik ben verhuisd en nu elke dag ongeveer 150 kilometer rijd heb ik toch maar een diesel gekocht.
Met een verbruik van ongeveer 1 op 5 was de GTi me te kostelijk..
Voor de geïnteresseerden; het betreft een 318tds touring uit 1998, een van de laatste dus. Ik heb GTi ingeruild bij de garage waar ik de tds heb gekocht. De bimmer was van de eerste eigenaar, aankoopfactuur, onderhoudsboekje + alle facturen zijn aanwezig. Na het overlijden van de eerste eigenaar hebben de erfgenamen de wagen ingeruild bij de garage op een 330d.
Ik ben er zeer tevreden mee. Jammer genoeg heeft de wagen wel enkele opmerkingen, maar niets onoverkomelijks. Ik hoop voor de probleempjes hier een correcte oplossing te vinden, evenals tips en ideetjes voor mijn plannen voor de toekomst!
Problemen bij aankoop:
- blower blaast (redelijk) koude lucht, zodra de airco wordt aangezet wordt de lucht warmer..
- Bestuurdersruit gaat per 5 centimeter naar beneden, en voor elke 5 centimeter moet ik opnieuw op de knop duwen..
- Achterklep sluit alleen als deze hard wordt dicht gesmeten.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Herintroductie Fitch
Moderator: Moderator Team
-
WdePundert
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Re: Herintroductie Fitch
Opnieuw welkom hier, Fitch. Ik hoop dat je problemen snel opgelost zullen zijn.
Verba volant, scripta manent.