Ik zou voor een 328i of 325i gaan. Deze m52 blokken zijn goed en kunnen makkelijk tot de 3 ton en verder lopen.
Vaak moet je iig aan de voorkant alle rubbers en kogels vervangen. Is zelf goed te doen. Spullen kopen bij offenga (merk Meyle). Daarna even uit laten lijnen en alles is weer tiptop.
Roest in de wielkasten achter is een kwaal dus dat zullen veel hebben.
Een 320i is niet sportief en zuipt ook nog veel voor het vermogen wat het heeft.
Ik red met mijn 328i ook 1op10 als je niet gek doet.
Bouwjaar is belangrijk voor vanos (na 93 dacht ik) en facelift (na 96 dacht ik).
Als je de optie lijst wil zien kan je de achterbank er uit trekken (zitvlak).
Onder de bank zit de optielijst met optiecodes ge-niet in het schuimrubber. Zo kan je zien of hij bijvoorbeeld een sport-styling body en suspension heeft: optiecode 704.
De bank is er makkelijk uit te trekken aan de voorkant.
Als je sportief rijdt dan zou ik zeker kijken of er sportstoelen in zitten. Optiecode 481 of 482.
De comfort stoelen glij je uit in de bochten

.
Als de dempers en veren nog origineel zijn zullen die ook zeer waarschijnlijk vervangen moeten worden voor het mooie.
Dan kan je bijvoorbeeld een Weitec Ultra sport set kiezen. Niet duur en deze heeft een vaste verlaging en is lekker sportief maar prima voor straatgebruik. Ik zou voor 30mm voor en 15mm of 0mm achter gaan met verlagen. Dat is precies netjes en kan je gewoon over bijna alle hobbels.
Ook zal je de toplagers of veerpootlagers even kunnen vervangen dan. Ook bij meyle te koop.
Als die lagers stuk zijn dan kan je een bonk of hikje bij het sturen krijgen.
Succes ermee.