- n ventilator het niet meer, na wat op het internet gezocht te hebben heb ik besloten de kachelweerstand te vervangen. Deze heb ik via het internet besteld. Echter gister viel de ventilator weer af en toe uit en vandaag doet hij helemaal niks meer. Mijn vraag is nu ligt het probleem alleen aan de kachelweerstand en heb ik er gewoon een inferieur exemplaar, was geen origineel BMW onderdeel, ingeschroefd of is er meer aan de hand. Ik heb in ieder geval maar vast een prijsopgaaf gevraagd van de lokale BMW dealer wat het onderdeel daar zou kosten. Alle hulp is welkom,ik ga in ieder geval de kachelweerstand maar weer tevoorschijn toveren. Het gaat trouwens over een BMW E46 318d touring uit 2002 met een gewoon ventilatie systeem dus geen climate control.
Groet, Ton
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Kachelweerstand vervangen, maar na 2 weken weer stuk
Moderator: Moderator Team
Kachelweerstand vervangen, maar na 2 weken weer stuk
Een week of 3 geleden deed mij
Re: Kachelweerstand vervangen, maar na 2 weken weer stuk
Net de hele boel weer open gehad, de ventilator doet het toch weer. Na vergelijking met de oude kachelweerstand zag ik dat ik de nieuwe kachelweerstand niet ver genoeg doorgedrukt had. Dus heb ik nu ervoor gezorgd dat hij nog een centimetertje verder zit. Ik hoop dat hij nu beter in de luchtstroom zit ik heb namelijk het idee dat hij eruit klapt als hij te warm wordt en dan weer werkt als hij weer afkoelt. Nu maar hopen dat het blijft werken
.