Ik ben op zoek naar diesel omdat de benzineprijs en de kilometers die ik rij dit voor mij aantrekkelijker maken.

Ik wil daarom mijn BMW ook verkopen aan een liefhebber zodat ik zeker weet dat de BMW goed behandeld gaat worden.

Ik zie graag een reactie, mocht je meer informatie willen weten,
Groetjes
Marijn

De kilometerstand: 154503.
Het is de High Executive versie dus heeft de volgende opties;
Ik beschik over winterbanden (Continental) met velgen en zomerbanden (Dunlop) met velgen, deze kunnen met auto verkocht worden. Extra opties: bluetooth telefoon voorbereiding, iPod oplader met mogelijkheid tot afspelen op boxen, Xenon met angel eyes, electrische ramen voor, boordcomputer, Anti Blokkeer Systeem, stuurbekrachtiging, airco, mistlampen voor, achterbank in delen neerklapbaar, centrale deurvergrendeling met afstandbediening en startblokkering, airbag bestuurder en passagier, verstelbare stuurkolom, buitenspiegels electrisch verstelbaar, bestuurders- en passagiersstoel in hoogte verstelbaar, bumpers in carrosseriekleur, bandenspanningscontrolesysteem, radio CD speler, airbags hoofd voor en achter, Dynamic Stability Control, armsteun voor, cruise control, stuurwiel multifunctioneel, parkeersensor achter, APK geldig t/m 05-02-2012