ik rij een bmw e36 uit 96 en geniet er elke dag weer van! zit niet superdiep in het gebeuren maar dacht op gegeven moment, kom laat me es een keer aanmelden bij zo een forum gebeuren. dacht dan kan ik wat dingen opsteken enzo en t lijkt me ook wel een keer leuk om een bijeenkomst bij te wonen. just 4 fun, kheb geen showcar ofso hoor. ook heb ik een paar onderdelen en velgen in de schuur staan, wie weet kunnen we elkaar blij maken
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
hallo
Moderator: Moderator Team
hallo
hallo, ik ben ashwin, ben 29 jaar en woonachtig in den haag.
ik rij een bmw e36 uit 96 en geniet er elke dag weer van! zit niet superdiep in het gebeuren maar dacht op gegeven moment, kom laat me es een keer aanmelden bij zo een forum gebeuren. dacht dan kan ik wat dingen opsteken enzo en t lijkt me ook wel een keer leuk om een bijeenkomst bij te wonen. just 4 fun, kheb geen showcar ofso hoor. ook heb ik een paar onderdelen en velgen in de schuur staan, wie weet kunnen we elkaar blij maken